Technologia w ciągu kilku ostatnich lat znacząco poszła do przodu. Mamy w domach roboty odkurzające, roboty kuchenne, oczyszczacze powietrza, możemy dzwonić do siebie i prowadzić wideorozmowy z osobami oddalonymi od nas o setki mil. Dzięki ułatwieniom jakie daje nam technologia oszczędzamy czas i pieniądze.

Lepiej drukować ulotki, wizytówki czy komunikować się z odbiorcami za pomocą social mediów?

To zależy. Jedna i druga odpowiedź jest dobra. Jeśli prowadzicie samodzielnie fanpage’a to droga jest bardzo czasochłonna i pracochłonna, docieracie do niewielkiej liczby odbiorców. Zaś prowadzenie strony na Facebook’u przez doświadczonych marketingowców i projektantów strategicznych twojego sukcesu pomaga w dotarciu, tak jak w przypadku Agencji Reklamowej OWT do 200 tys. zasięgu odbiorców miesięcznie.

A co z wrażeniami werbalnymi?

Lubimy odciąć się od internetu, dotknąć książki, poczuć jej zapach. Badania wskazują, że wrażenia werbalne są naszą nieodłączną częścią życia.

Mniej czasu w internecie, więcej czasu w realnym świecie?!

Poznawanie nowych technologii wkręca nie tylko osoby młode, ale także starsze. Jednak równowaga pomiędzy światem w internecie, a rzeczywistym odgrywa bardzo dużą rolę nie tylko dla zdrowia np. oczu, ale też przyjaźni, relacji z drugim człowiekiem.

Kiedy spędzamy najwięcej czasu w social mediach?

Jak wskazują badania, ku zaskoczeniu najwięcej czasu w internecie spędzamy właśnie w pracy.
Co zrobić, aby przyspieszyć czas dotarcia do większej grupy odbiorców i co ważniejsze, aby odbiorca podjął działanie (np. zadzwonił, kupił produkt w sklepie)?
Najlepiej powierzyć cały plan strategii w ręce doświadczonej Agencji Reklamowej OWT. To łatwiejsze, tańsze rozwiązanie i mniej czasochłonne dla właścicieli firm, którzy chcą realnie działać w biznesie.